sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

21 Mayıs, 2010

10.000 Genç Meşale!!!!!!

Çoook uzun zamandır sizlerden ayrı kaldım... Sizlerden gelen mailler ve sözlü mesajlar o kadar destekleyiciydi ki çok çok teşekkürler... En kısa zamanda yepyeni yaza özel tariflerimi sizlerle paylaşacağım...

Blogumu yenileyemedim çünkü hayatımın çok yeni bir dönemine girdim . 22 yıllık bankacılık hayatıma nokta koyarak emekli oldum. Bunca yıl sonra farklı uğraşılar, farklı ufuklara açılmak gerekiyordu... Artık beni derinden taaa içimden mutlu ve huzurlu kılan bir görevi gönüllü olarak yapıyorum. Bu gönüllü görevimi de Atamızın 1928 yılında kurduğu ve Türkiye'nin eğitim alanındaki en köklü sivil insiyatifi olan Türk Eğitim Derneği ( TED) çatısı altında sürdürüyorum. Çabalarımız çok çok başarılı ancak maddi imkanı olmayan çocuklarımızın en iyi koşullarda eğitim almalarını sağlamak için.

Bizlerinde Cumhuriyet ilke ve prensiplerine sahip çıkan laik, demokratik yaratıcı, başarılı ve mutlu genç bireyler yetişmesinde bir katkımız olabilir.

Büyük Önder Atatürk tarafından kurulan Türk Eğitim Derneğinin başlattığı ’10.000 Genç Meşale Daha Aydınlık Türkiyekampanyası dar gelirli ailelerin başarılı çocuklarına verilen eğitim imkanıdır.




Türkiye çapında Valilikler aracılığıyla yapılan duyuru sonucunda, not ortalaması 85-100 arasında olan, sınavda başarı gösteren ve aile geliri aylık 2.000.-TL.’ nın altında olan ailelerin çocukları Türk Eğitim Derneğinin Tam Eğitim Bursu ile ülke çapında TED okullarında (23 tane), bulunduğu ilde TED okulu olmayan öğrenciler tercihlerine göre TED Karabük veya TED Polatlı Kolejinde yatılı olarak okutulmaktadır.

Bir öğrencinin bir yıllık bir yıllık eğitim gideri ortalama 13.500.-TL.dır. Bu giderin 4.500.-TL si burs veren veya verenler tarafından, geriye kalan masrafları Türk Eğitim Derneği ( TED) tarafından karşılanmaktadır. Öğrencilerin tüm eğitim,barınma ( yatılı ise), servis, yemek,kitap-kırtasiye, giyim ve cep harçlıkları karşılanmaktadır.

Öncü çocuklar yetiştirme hedefi doğrultusunda, sizler de bireysel olarak ya da grup halinde yıllık 4.500 TL bağışlayarak bu kampanyaya destek verebilirsiniz. Tek başınıza ayda 450 TL (10 ay) verebileceğiniz gibi örneğin 10 kişi bir araya gelerek ayda 45 TL vererek (10 ay) bir öğrencinin geleceğini aydınlatabilirsiniz.

Ayrıca 5833'e boş mesaj göndererek kampanyaya 5 TL bağışta bulunabilirsiniz.


Kampanya ilgili tüm detaylı bilgilere http://www.ted.org.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Kampanya logosunu ve linkini bloglarına eklemek isteyen arkadaşlarım benle irtibata geçerlerse çok çok mutlu olacağım...

4 Comments:

At 10:21 ÖS, Anonymous Adsız said...

Begüm Hanım,uzun süre ara vermenizin nedeni neyseki sağlık sorunları değilmiş. Hayatınızda yepyeni bir sayfa açıyormuşsunuz. Emekliliğinizi kutlar, sağlıklı ve dolu dolu bir emeklilik geçirmenizi temenni ederim. TED konusundaki çalışmalarınızda başarılı olacağınıza inanıyorum. Sevgiler. Hülya

 
At 2:16 ÖÖ, Blogger mintinin dünyası said...

etkinlik bannerini bloğuna eklemek isteyen arkadaşlar buraya tıklayarak alabilirler...

Hobidünyam woman forum adına;

*http://edacroche.blogspot.com/ * http://papatya68.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,

20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010

tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.


***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.

Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...


Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler

http://papatya68.blogspot.com/

adresine başvurabilirler

BİRBİRİNDEN LEZZETLİ TARİFLER YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

 
At 12:17 ÖS, Blogger daimamutfak said...

Begümcüğüm iyi yıllar..ne oldu blogda yazamıyorsun.inşallah kötü birşey yoktur..swevgiler

 
At 1:48 ÖS, Anonymous bünyan said...

teşekkürler...

 

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors